Babbeltrucs

Training voor senioren: Omgaan met babbeltrucs

“Goedemorgen, we komen uw kabel repareren want er is een storing ontdekt.”

“Dag mevrouw, mijn vriendin voelt zich niet zo lekker mag zij een glaasje water?”

“Mam, ik app je even: wil je 200 euro storten op mijn bankrekeningnummer, later betaal ik je terug.”

“Onze gasvoorziening aan uw adres wordt beëindigd omdat blijkt dat u niet betaald heeft. Klik op deze link om verdere problemen te voorkomen."

Zomaar een aantal babbeltrucs waar u mee te maken kunt krijgen aan de deur of aan de telefoon; via de mail of de whatsapp.

  • Wilt u leren hoe u hiermee om kunt gaan?
  • Benieuwd wat u beter wel of juist niet kunt zeggen?
  • Zou u graag willen oefenen hiermee?

Maatschappelijk Werk Ede biedt deze training aan. De training kan plaatsvinden in seniorencomplexen waar senioren zelfstandig wonen. Of we zoeken naar een oefenruimte in een buurthuis dichtbij. De training wordt gegeven door maatschappelijk werkers van Maatschappelijk Werk Ede (Stimenz/Opella).

De volledige training bestaat uit vier bijeenkomsten van 2 uur. Maar we kunnen de training ook inkorten naar uw wensen.

Interesse?

Heeft u interesse in deze training of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaande gegevens. Ook als u verwijzer bent (wijkverpleegkundige / sociaal werker) nodigen wij u uit om contact op te nemen.

Ida van Silfhout, maatschappelijk werker
06-33347064
ivsilfhout@opella.nl

Geeske Melgers
06-46310849
g.melgers@stimenz.nl

Heeft u nog vragen?

Dan kunt u op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur bellen met Maatschappelijk Werk Ede: 088 784 62 06. Of mail naar: Info@maatschappelijkwerkede.nl