Opella Klantportaal

In het klantportaal van Opella kunt u online uw dossier inzien.

In het klantportaal staan uw persoonlijke gegevens en rapporteren we over de zorg, behandeling en ondersteuning die u van ons krijgt. U heeft altijd inzicht in uw eigen ondersteuningsplan en kan elk moment van de dag meelezen met de rapportages van onze teams. Daarnaast kunt u in het portaal alle toekomstige afspraken zien die u heeft met de zorg. Met de berichten-functie van het portaal kunt u vragen stellen aan uw zorgmedewerkers.

Om gebruik te kunnen maken van het klantportaal, heeft u een mobiele telefoon nodig en een e-mailadres. Heeft u dat niet, dan kunt u ook geen toegang krijgen tot het portaal. U kunt dan wel iemand machtigen die voor u in kan loggen. Het mobiele nummer is nodig om u tijdens het inloggen een sms te kunnen sturen. Dit is een extra beveiligingsstap waarmee wij de veiligheid van uw gegevens kunnen garanderen.

Inloggen klantportaal           Handleiding Opella klantportaal

U kunt uw dossier via het klantportaal online bekijken. Daarvoor heeft u internet nodig. Het wil niet zeggen dat uw dossier ook op het internet staat. Wij gebruiken het internet als toegang tot de goed beveiligde omgeving van het klantportaal.

Anderen machtigen

U bepaalt zelf of u gebruik wilt maken van deze mogelijkheid om online uw dossier in te zien. U kunt ook anderen machtigen om toegang te krijgen tot uw klantportaal. U of uw wettelijk vertegenwoordiger moet daarvoor een machtigingsformulier ondertekenen. U vindt dit machtigingsformulier hieronder op deze pagina.

Aanmelden
Bent u klant (of wettelijk vertegenwoordiger) van Opella en wilt u gebruikmaken van het klantportaal, dan kunt u zich aanmelden via het digitale aanmeldformulier hieronder. Nadat u het formulier heeft ingevuld en aan ons verzonden heeft, krijgt u van ons twee e-mails met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord. Deze gebruikersnaam staat vast, het wachtwoord kunt u in het klantportaal zelf wijzigen.

LET OP: kiest u hieronder het aanmeldformulier dat op u van toepassing is.

  • Het aanmeldformulier klant kan alleen door de klant zelf en met zijn/haar eigen gegevens worden ingevuld.
  • Het aanmeldformulier wettelijk vertegenwoordiger kunt u alleen gebruiken als door een volmacht of levenstestament is vastgelegd dat u wettelijk vertegenwoordiger bent.
  • Bent u geen klant of wettelijk vertegenwoordiger, dan maakt u gebruik van het aanmeldformulier gemachtigde contactpersoon. U heeft daarbij een machtiging nodig van de klant of wettelijk vertegenwoordiger.

Wilt u meer weten over onze diensten?

Bel ons Servicepunt: 0318 752 222