Klachten

Wij doen er alles aan om ons werk zo goed mogelijk op uw wensen af te stemmen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Om welke reden dan ook. We vinden het belangrijk om dit van u te horen. Zodat we onze zorg en dienstverlening aan u kunnen blijven verbeteren.

Wat is een klacht?

Klachten kunnen over van alles gaan. Misschien is er iets misgegaan in het contact met één van onze medewerkers en vrijwilligers. Maar het kan ook te maken hebben met de kwaliteit van onze zorg of diensten.

Wie kan klagen?

Al onze klanten hebben het wettelijk recht om een klacht in te dienen. Als u hiertoe niet zelf in staat bent, mag een vertegenwoordiger dit voor u doen. Ook uw naasten mogen klagen. Bijvoorbeeld omdat ze zich onprettig behandeld voelen.

Waar kan ik terecht?

Het is zinvol om uw klacht eerst te bespreken met de medewerker om wie het draait. Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de leidinggevende. Ook kunt u de hulp inschakelen van onze klachtenfunctionaris.

Wilt u dat een onafhankelijke instantie zich uitspreekt over uw klacht? Dan kunt u een beroep doen op de externe klachtencommissie. 

Meer weten?

In onze klachtenregeling leest u hoe u een klacht kunt doorgeven en hoe de afhandeling hiervan is geregeld. Lees ook eens de folder 'U heeft een klacht'. U kunt zowel de regeling als de folder ook opvragen bij het Opella servicepunt via telefoon (0318 752222) of e-mail (servicepunt@opella.nl).

Contactgegevens

Onze klachtenfunctionaris is per post, telefoon en mail bereikbaar.

Postadres: Opella, t.a.v. klachtenfunctionaris,
Antwoordnummer 108, 6710 VB Ede
Telefoon: 06 83521565
E-mail: klachtenfunctionaris@opella.nl   


De externe klachtencommissie is per post, telefoon en mail bereikbaar.

Postadres: Externe Klachtencommissie Regio Arnhem,
Antwoordnummer 2147, 6710 VA Ede
Telefoon: 06 2807 1727
E-mail: klachtencommissieregioarnhem@gmail.com 

 

U kunt ook via dit formulier uw klacht direct indienen:


Wilt u meer weten over onze diensten?

Bel ons Servicepunt: 0318 752 222