Servicepunt 0318 752222

Bel Me Terug

Irma de Vries aan het woord

“In mijn tijd was het heel gewoon dat je stopte met werken als er kinderen kwamen. Als twintiger gaf ik dan ook mijn secretariële baan op. Toen de kinderen de deur uit waren, wilde ik weer graag aan het werk. Ik had enige tijd bij een zieke vriendin in de huishouding gewerkt. Ik solliciteerde bij Opella als hulp bij het huishouden. Het contact met mijn klanten geeft me heel veel voldoening. Dit werk moet je met liefde doen. Je bent het vaste gezicht van jouw klant en bouwt vaak snel een vertrouwensband op. Als het nodig is en de klant het wil, doe ik een beroep op de wijkverpleegkundige of een behandelaar van Opella.

Bij elkaar werk ik nu zo’n 25 uur per week bij vijf klanten. Als meewerkend voorvrouw werk ik ook nieuwe collega’s in, doe ik arbochecks bij klanten thuis en leid ik twee keer per jaar de vergaderingen van ons team. Ik was niet bekend met Opella, voordat ik daar in 2009 solliciteerde. Opella is een prettige organisatie, voor klanten en voor medewerkers. Eigenlijk had ik het werken in de thuiszorg jaren eerder moeten doen.”

Terug naar vorige pagina