Servicepunt 0318 752222

Bel Me Terug

Een knallend eindejaar

Beleidsadviseur Nellie Pels blogt over de prijs die Opella ontving voor het meest klantvriendelijkste verpleeg- en verzorgingshuis van Nederland.

Februari 2016

Opella sloot het jaar wel erg goed af. De eerste prijs voor het meest klantvriendelijkste verpleeg- en verzorgingshuis van Nederland. Dat gold dus voor alle locaties van Opella. En dus zijn we ook heel erg trots op alle medewerkers die dit mogelijk hebben gemaakt. Niet voor niets staat er in het juryrapport dat Opella vooral uitblonk in de medewerkers. Drie medewerkers van de ‘werkvloer’ hebben deze prijs in ontvangst mogen nemen in december.

De prijs werd uitgereikt door ‘ZorgkaartNederland’. Via deze site meet Opella de klanttevredenheid. Opella is op deze manier gestart met meten door het experiment 'regelarme instellingen'. Waar er in het verleden eens in de twee jaar tevredenheid werd gemeten, kan Opella dit nu dagelijks doen. En Opella kan veel beter inspelen op verbetersuggesties van de klanten over onze dienstverlening, dat is het belangrijkste van allemaal.

De uitdaging voor Opella voor 2016 is dan ook om in 2016 weer dit mooie resultaat te bereiken. Maar Opella meet niet de klanttevredenheid om goed te scoren. Opella wil namelijk graag leren van de tevredenheid van de klanten. Dus daarom een oproep aan klanten en mantelzorgers van Opella; ga naar de site www.zorgkaartnederland.nl en vul hier uw tevredenheid in zodat Opella hierdoor een nog betere dienstverlening kan geven.

 

 

"Betrouwbaar, sociaal, enthousiast en gedreven. Dat is beleidsadviseur Nellie Pels."

nellie pels,
beleidsadviseur
 
 
 
 
 

Wat vindt u? Laat hier uw reactie achter over bovenstaande blog.